دوره­ تخصصی سوپرویژن PTC برای درمان اختلال­ های روانشناختی

دسته:

توضیحات

دوره­ تخصصی سوپرویژن PTC برای درمان اختلال­ های روانشناختی

دوره­ تخصصی سوپرویژن PTC برای درمان اختلال­ های روانشناختی يک دوره 10 هفته ­اي است. این دوره، در ادامه دوره PTC براي اختلال­ هاي اضطرابي، وسواسي و نشانه ­هاي بدني برگزار می­ شود. شرکت کنندگان به صورت گروهی سوپرویژن دریافت می­ کنند. این سوپرویژن­ ها بر اساس رول پلی ­های مختلف در قالب تمرین اصول و فنون مصاحبه و درمانگری به روش PTC انجام می ­شود. شرکت کنندگان بر اساس آمادگی­ های قبلی کسب شده در دوره مقدماتی PTC، مخصوصا با شروع درمانگری­ های خود به روش PTC و کسب تجربه ­های اولیه، در این قسمت نقشی فعال بر عهده خواهند داشت.

اهداف اصلي اين دوره: بازآموزی اصول و فنون PTC برای درمان اختلال ­های روانشناختی؛ آموزش روش به کارگیری اصول و فنون PTC در کیس­ های ویژه، پیچیده  و نادر؛ تحلیل و تفسیرهای آسیب­ شناختی و درمانی؛ و کارورزی هدایت شده در قالب رول­ پلی، از جمله اهداف اصلی دوره هستند. به عبارت دیگر، هدف اصلی این دوره، آماده ­سازي تخصصي و تجربي شرکت کنندگان برای درمان اختلال­ های روانشناختی است؛ درمانگرانی که بتوانند روش PTC را به ­طور کامل و صحيح براي درمان اختلال­ هاي روانشناختی به کار بندند. اين دوره به صورت مجازی برگزار مي ­شود.

توجه: گذراندن دوره اول PTC براي اختلال­ هاي اضطرابي، وسواسي و نشانه­ هاي بدني براي شرکت در اين دوره تخصصي سوپرویژن PTC  الزامي است (پیش نیاز).

 

تاريخ، زمان و مشخصات برگزاري دوره­ تخصصی سوپرویژن PTC برای درمان اختلال­ های روانشناختی

مشخصات برگزاری دوره تاریخ شروع دوره تاریخ پایان دوره وقت کلاس هزینه دوره به تومان
مجازی

1403/01/25

1403/03/26 ساعت 16 تا 20 7000000
غیبت دو جلسه غیبت مجاز است، اما هیچ کلاسی ضبط نمی­شود!
ثبت نام برای اطلاع از نحوه ثبت نام و پاسخ به سوالات خود با این شماره واتساپ تماس بگیرید یا مکاتبه کنید: 09045055340

مهلت ثبت نام: ثبت نام برای شرکت در دوره از زمان اعلام این برنامه تا بیست و دوم فروردین 1403 است. اولویت پذیرش با کسانی است که تا تکمیل ظرفیت کلاس به صورت قطعی ثبت نام کرده باشند. به دلیل محدودیت تعداد شرکت کنندگان در دوره، توصیه می­ شود ثبت نام را به روزهای آخر واگذار نکنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *