دوره تخصصي تربيت درمانگر PTC براي درمان افسردگی

دسته:

توضیحات

دوره تخصصي تربيت درمانگر PTC براي درمان افسردگی

دوره تخصصي تربيت درمانگر PTC براي درمان افسردگی یک دوره 40 ساعته است. جایگاه این دوره، در ادامه دوره ­های PTC براي اختلال­ هاي اضطرابي، وسواسي و نشانه­ هاي بدني و سوپرویژن PTC قرار دارد. بر این اساس، تنها کسانی می ­توانند در این دوره ثبت نام کنند که حداقل دو دوره PTC برای اختلال های اضطرابی و سوپرویژن PTC را با موفقیت گذرانده باشند (پیش ­نیاز).

هدف اصلي اين دوره، آشنايي درمانگران با اصول، مفاهيم و فنون PTC برای درمان اختلال­ های افسردگی است. در اين دوره، اصول و مفاهيم PTC برای درمان اختلال­ های افسردگی ضمن پرزنت جلسات درماني مراجعان، همزمان با به­ کار­گيري فنون درماني و مشاهده و تحليل فرايند درمان، آموزش داده مي­ شوند.

توجه: تنها کسانی می توانند در این دوره ثبت نام کنند که حداقل دو دوره PTC و سوپرویژن PTC را با موفقیت گذرانده باشند. اين دوره به صورت حضوری برگزار مي­ شود.

 

تاريخ، زمان و مشخصات برگزاري دوره تخصصي تربيت درمانگر PTC براي درمان افسردگی

روزهای برگزاری دوره وقت کلاس هزینه دوره به تومان
12، 13، 14، 20 و 21 اردیبهشت 1403 ساعت 8 تا 12

ساعت 12:30 تا 16

8500000

ثبت نام

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و پاسخ به سوالات خود با این شماره واتساپ تماس بگیرید یا مکاتبه کنید: 09045055340

مهلت ثبت نام: ثبت نام برای شرکت در دوره از زمان اعلام این برنامه تا یازدهم اردیبهشت 1403 است. اولویت پذیرش با کسانی است که تا تکمیل ظرفیت کلاس به صورت قطعی ثبت نام کرده باشند. به دلیل محدودیت تعداد شرکت کنندگان در دوره، توصیه می­ شود ثبت نام را به روزهای آخر واگذار نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *